droogtrainen academy

Nu jij op deze pagina terecht ben gekomen, wil jij vast weten hoe dit in zijn werk gaat. In dit artikel kijken we hoe de droogtrainen protocol is ingericht. Verder zullen we de makers van de droogtrainen protocol behandelen over waarom zij dit product hebben gemaakt.

In deze artikel zul je verder veel informatie over droogtrainen lezen. En verder zul je resultaten zien van klanten die de droogtrainen protocol hebben aangeschaft en verder zul je zien wat zij tot nu toe bereikt hebben.

Wie zijn Henry & Rinus?

Henry & Rinus zijn de coaches van het droogtrainen academie. Al sinds het jaar 2013 zijn ze al bezig met het helpen van mannen & vrouwen waarbij ze de focus houden op krachttraining, voeding en een gezonde levensstijl.

Ze hebben al die tijd zoveel mannen en vrouwen geholpen wel honderden met het bouwen van hun droomlichaam.

De business voor hun draait maar om één ding : het beste resultaat voor hun klanten.

Henry & Rinus coaches droogtrain protocol

Door zelf al jarenlang bezig te zijn hebben ze veel kennis en ervaring opgebouwd met het droogtrainen.

Ze hebben verschillende dingen gedaan zoals opleidingen, seminars, boeken en trainingen. Hiermee ontdekten ze dat er geen formule is voor een echt resultaat.

Hierdoor kwamen ze erachter dat de focus jarenlang verkeerd lag. Zij waren teveel bezig met supplementen, hoe vaak ze moesten eten, wanneer ze moesten eten en allerlei andere zaken wat geen resultaat op leverde.

Wat vinden klanten van de droogtrainen protocol

We zullen in deze artikel bekijken wat de mannelijke klanten van de droogtrain protocol vinden en of ze er al resultaat mee hebben behaald en of zij dit product andere mensen aanraden.

Resultaat en ervaringen van de mannen:

Mannen ervaring droogtrainen protocol

De woorden zeggen niet zoveel hier een aantal voorbeelden van mannen & vrouwen met geweldige resultaten. Dit hebben ze behaald in 8-16 weken!

Resultaten mannen droogtrainen protocol

De woorden zeggen niet zoveel dat geldt ook voor de vrouwen, de coaches Henry & Rinus helpen niet alleen mannen, maar ook vrouwen die in een aantal weken hun vetpercentage willen verlagen. Hieronder ziet u een aantal voorbeelden van vrouwen die met deze mannen hebben getraind.

Ervaringen vrouwen droogtrainen protocol

Ook hier geldt het dat woorden niet zoveel zeggen! Dus laten we dan duidelijke before en after resultaten tonen!

Resultaten vrouwen droogtrainen protocol

Waarom moet je voor de droogtrainen protocol kiezen?

  • Je hoeft jezelf NIET uit te hongeren op een extreem laag calorie dieet om vet te verliezen.
  • ​Je hoeft GEEN honderden euro’s per maand aan nutteloze supplementen en andere “magische” pillen hoeft te spenderen die beloftes doen die ze niet waar maken (​ondanks dat ze vaak aangeprezen worden door jouw favoriete social media model).
  • Je hoeft NIET super strict of “clean” hoeft te eten om snel vet te verliezen, of al je favoriete voedingsproducten moet verbannen om een sixpack te krijgen. Dat jij alles kan eten wat je lekker vindt en toch vet kan verliezen en spiermassa op kan bouwen.
  • ​Je hoeft geen koolhydraatarm dieet hoeft te volgen ​om een strak​, slank en gespierd ​lijf te hebben, ongeacht wat sommige “guru’s” online tegen je zeggen. Integendeel, wat als wij zeggen dat het wellicht verstandig is om jouw koolhydraten juist vrij hoog te houden…
  • ​Niet elke paar uur een maaltijd hoeft te eten om je metabolisme een “boost” te geven of je verbranding hoog te houden. ​Dat​​​ jij kan eten in een maaltijdschema dat praktisch goed voor jou werkt, en jij toch ​dat mooie strandlichaam met een laag vetpercentage kan ​hebben..
  • ​Geen uren per week als een nutteloze hamster saai op een cardio apparaat hoeft te staan in de hoop dat je vet verliest ​met als resultaat dat je uiteindelijk teleurgesteld achterblijft omdat je een jaar later nog steeds niet het lichaam van je dromen hebt (hoeveel cardio hamsters ken jij die een strakke beach body hebben?)…
  • ​Geen x aantal uren per dag in de sportschool hoeft te besteden aan oneindig veel sets, supersets, dropsets en giant sets (ook al zegt het trainingsschema van Mister Olympia dat ​dit het beste is). Sterker nog, dit is een fantastische manier om jezelf constant op te blazen en uiteindelijk nergens te komen.

Alles binnen één simpele protocol!

De protocol is zo geschreven dat jij helemaal zelfstandig aan de slag kunt gaan! Hier zitten alle praktische en nuttige informatie die jij nodig hebt om resultaat te bereiken!

  • De exacte methode die coaches gebruiken om hun vetpercentage te verlagen
  • Inzicht in jouw dagelijkse calorieverbruik voor jouw lichaam & levensstijl
  • Uitleg over hoe de coaches diëten & (alles eten wat je lekker vindt en toch vet verliezen).
  • Uitleg over effectief trainen voor optimaal resultaat (​krachttraining en cardio)
  • Onze ​exacte strategieën voor blijvend vetverlies (geen jojo effect meer)

Niet alleen informatie, maar ook echt een helder stappenplan hoe jij je droomlichaam kunt bouwen!

Inhoud droogtrainen protocol

Dit is wat jij kunt verwachten als je aan de slag gaat met het droogtrainen protocol!

Onderdeel 1: ​Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies (E-Book waarde €47)

Voeding is een essentieel onderdeel als het gaat om vetverlies. ​Veel mannen falen om blijvend vet te verliezen omdat ze simpelweg de verkeerde dingen doen. Ze focussen zich op details en vergeten daarbij de basis, die 90% van het resultaat geeft.​​​ Inzicht is het sleutelwoord voor succes. Een voedingsplan wat afgestemd is op jouw lichaam en behoeftes. Weten wat je kan en mag hebben, terwijl je alles eet wat je lekker vindt (flexibel diëten), en toch resultaat bereiken. Dat is waar onze methode om draait. We leggen je stap voor stap uit wat jij moet doen om effectief vet te verliezen, wat te doen als vetverlies stokt, en hoe je dat vet er uiteindelijk permanent af houdt.

Onderdeel 2: ​Hoe om te gaan met krachttraining en cardio (E-Book waarde €47)

​Voldoende bewegen is een belangrijk onderdeel van vetverlies. ​​We focussen ons daarbij op de juiste balans tussen krachttraining, cardio en (meer) bewegen tijdens je dagelijks leven. Veel mannen maken de fout dat ​ze anders gaan trainen om vet te verliezen. Met als gevolg spierverlies tijdens het cutten (​door verkeerde krachttraining en teveel cardio).​ We leggen je in dit e-book exact ​alle ​essentiële zaken uit rondom​ krachttraining. We leren je hoe je krachttraining effectief gebruikt tijdens vetverlies (waarbij de focus ligt op spierbehoud, en wellicht zelfs spieropbouw). Daarnaast leggen we je uit hoe je cardio kan gebruiken als nuttig middel om je vetverlies op gang te krijgen, en te houden.

Onderdeel 3: ​Progressie meten en het plan bijstellen (E-book waarde €27)

​​Meten is weten. ​​​​​​Hoe we​et ​je of ​je progressie maakt? Juist. ​Data. Willekeurig dingen doen in de hoop dat het resultaat op gaat leveren is niet de beste methode. We leggen je exact uit hoe je van week tot week objectief data kan verzamelen zodat je weet of je de goede kant op gaat. ​Daarnaast leggen we je uit wat je moet doen als vetverlies niet op gang komt, of wanneer je vetverlies bijvoorbeeld stokt (wat in veel gevallen zo is). ​​​

Bonus 1: ​Handige Macrocalculator (Excel waarde €37)

​Alles ​​begint met je voedingsplan. ​​​​Met ​deze excel macrocalculator bereken jij binnen een seconde de startwaardes voor jouw voedingsplan. ​Met deze startwaardes, en de informatie uit het e-book over voeding, ga je zelfstandig aan de slag. ​De calculator berekent ​de benodigde calorieën en geeft aan in welke verhoudingen jij je macronutriënten vetten, koolhydraten en proteïne dient te eten. We leggen je exact uit hoe jij je voeding​splan kan instellen in een gratis app, en hoe jij voeding kan gaan “tracken” (met video).  Daarnaast leggen we je exact uit hoe jij zelf je eigen voedingsschema samen kan stellen (zodat je in de toekomst zelfstandig bent en nooit meer afhankelijk van ons of een ander).

Bonus 2: Trainingsschema’s voor in de gym en thuis (PDF waarde €37)

Progressief trainen voor de beste resultaten. Je ontvangt van ons trainingsschema’s voor 3, 4 en 5 dagen per week voor in de sportschool (gym). Deze schema’s zijn ​samengesteld op basis van wetenschappelijke principes zoals progressive overload. ​De schema’s bestaan uit 3 fasen waarbij we telkens progressief opbouwen (je lichaam iedere keer net wat meer stress bezorgen). Alles is voor je uitgedacht. Trainingssplit, oefeningen, volume, frequentie, intensiteit, rust, etc. Het enige wat jij nog hoeft te doen is hard trainen. ​Naast de trainingsschema’s voor in de gym hebben we een 4-dagen schema gemaakt voor mensen die thuis trainen. Dit schema is op lichaamsgewicht (bodyweight). Je hebt hier dus niets extra’s voor nodig. Ook dit schema is gebaseerd op progressive overload.

​​EXTRA BONUS: ​GRATIS ​toegang tot de DTA ​support groep (Groepscoaching waarde ​​ONBETAALBAAR)

​Samen met gemotiveerde mensen werken aan jouw droomlichaam. ​Dat kan in onze DTA support groep. In deze groep zitten mannen en vrouwen die net als jij bezig zijn met het werken aan hun droomlichaam. Ze streven ernaar om de beste versie van zichzelf te worden. In deze groep mag jij 24/7 al je vragen stellen over het Droog Trainen Protocol, zodat jij makkelijker richting jouw doel(en) kan werken. In deze groep zitten inmiddels honderden mensen die nu lekker(der) in hun vel zitten, fit en sterk zijn, en trots zijn op hun lichaam. Dit willen we ook voor jou! ​Bij aankoop van het DTP krijg jij ​ GRATIS ​toegang tot deze waardevolle groep. Instructies ​​voor toegang ontvang je direct na aankoop.

>>Ben jij enthousiast geworden? En ben jij er als man klaar voor om die droomlichaam te bouwen. Ja! ik wil meer informatie!

>>Ben jij enthousiast geworden? En ben jij er als vrouw klaar voor om die droomlichaam te bouwen. Ja! ik wil meer informatie!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *