Droogtrainen

Wil jij aan de slag met droogtrainen? Weet je niet wat je precies moet doen?
Ben jij er klaar voor om die spieren zichtbaar te maken? Lees snel verder!
Laatste tijd zie je heel veel mensen die beginnen met trainen. Maar ze hebben geen idee hoe dat moet.

In deze blog laat ik zien wat je allemaal kunt doen om dit te bereiken.
Ook geef ik een aantal tips & adviezen.
Wat is droogtrainen?

Droogtrainen is een trainingsdoel waarbij het doel is om je vetpercentage te verlagen zodat jouw spieren beter zichtbaar worden. Het is bij droogtrainen belangrijk dat je niet teveel spiermassa verliest. Dit doe je door een balans te vinden tussen de voeding en de trainingsintensiteit.

Waar is droogtrainen goed voor?

Droogtrainen is goed voor je lichaam je kunt ermee afvallen! Je gaat op dieet en je neemt een calorietekort in. Dit houdt in dat je minder gaat eten dan dat je gewend ben en dat je lichaam minder energie binnen krijgt. Dit moet hij dan uit de opgeslagen vetcellen van je lichaam halen.
En het is goed voor je en het belangrijkste is je spieren worden beter zichtbaar!.

Er zit ook klein beetje nadeel eraan als je minder gaat eten dan gaat dat ook ten koste van je spiermassa. Probeer hier rekening mee te houden. Eet voldoende eiwitten.

Wanneer start je met droogtrainen?

Je zou kunnen beginnen in de winter in ieder geval hiermee beginnen als je al wat spiermassa hebt opgebouwd als je gaat droogtrainen dan zul je eerder dun lijken en niet gespierd. Als je al wat hebt opgebouwd dan en je bent al een aantal jaar bezig dan zou ik aanraden om met droogtrainen te beginnen als je vetpercentage boven de 18% zit.

Veel sporters doen een maandje bulken en daarna gelijk droogtrainen doe dit niet.
Verander niet zo snel met een doelstelling als het niet lukt dan zul je hier niet echt blij van worden. Hou het bij één doelstelling dat is makkelijker vol te houden. Als je je doel hebt bereikt dan kun je naar je volgende doelstelling kijken.

Wanneer zie je resultaat van het droogtrainen?

Dit hangt echt af van de persoon zelf ieder mens is uniek, de een wat zwaarder , de een wat dunner enz. Bij mensen die willen afvallen zul je ongeveer na drie maanden wat zien. Bij mensen die hun vetpercentage willen verlagen dan kun je er 6 maanden over doen om een goed resultaat te krijgen.

Wat eet je bij het droogtrainen?

Bij droogtrainen gaat het erom dat je koolhydraatrijke gerechten weg laat uit je voeding en eiwitrijke recepten toevoegt aan je schema. Let op eet niet te veel dan val je niet af en eet ook niet te weinig dit kan gevolgen hebben voor je spiermassa die verminderd.
Omdat je minder eet heb je niet zoveel energie dus bij het trainen moet je op letten dat je niet te zwaar traint!

Waar kun je droogtrainen?

Droogtrainen kun je in de sportschool doen veel kracht en cardio oefeningen vind daar een balans in voor de beste resultaat. Qua krachttraining raad ik je aan om 8-12 herhalingen te doen. Dit kun je het beste achter elkaar doen zodat je hartslag omhoog en je al met verbranden begint. Begin eerst met warming-up daarna kracht training en aan het einde van je oefeningen doe dan een cardio oefening van een halfuur.

Kun je er niet uit komen? Vraag het aan de mensen die werken bij de sportschool die geven je heel graag advies.

Dit is een afbeelding in een sportschool met gewichten

Zijn er supplementen nodig bij het droogtrainen?

In sommige gevallen kunnen supplementen zeker hun meerwaarde hebben. Als je hieraan denkt dan kun je het hebben over de Whey eiwitpoeder dit gebruik je om extra eiwit naar binnen te krijgen met het eten lukt dat soms nooit . Dan is de Whey eiwitpoeder een goede oplossing. Dit kun je mengen door melk en water. Ook een andere supplement dat zijn de fatburners. Je vet verbrand je niet zo makkelijk dit is een hulpmiddel om vet te verbranden.

Wil jij aan de slag met droogtrainen?

Ben je enthousiast geraakt om nu met droogtrainen te beginnen, klaar ervoor om die vet te laten verdwijnen en je spieren zichtbaar maken?

In dit protocol hoef jij je niet aan een strenge dieet te houden? Wil je zonder de pillen je vetpercentage verlagen? Dit protocol geeft aan ook dat je niet elke paar uur hoeft te eten.

Hier hoeft je ook niet elke dag cardio te doen op een apparaat in de sportschool.
Geen uren in de sportschool of super veel oneindige sets.
Ben je geïnteresseerd geraakt? Wil jij nu jouw droom lichaam?

Alles wat je nodig hebt in één simpel te volgen protocol.
Exacte methode om je vetpercentage te verlagen

Inzicht in jouw dagelijks calorieverbruik (voor jouw lichaam & levensstijl)

Uitleg over diëten alles eten en toch vet verliezen wie wilt dat nou niet!

Uitleg over effectief trainen voor optimaal resultaat denk hier bij aan kracht & cardio

Strategieën over blijvend vetverlies en zeker geen jojo effect meer!

Voor mannen!

Wil jij binnen een afzienbare tijd afvallen, je vetpercentage verlagen en dit binnen 8 – 16 weken bereiken. Wil je een strakker, gespierde en sterke lichaam.


Voor vrouwen!

Wil jij binnen een afzienbare tijd afvallen, je vetpercentage verlagen en dit binnen 8 – 16 weken bereiken. Wil je een strakker, gespierde en sterke lichaam.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *