spiermassa protocol review

Nu jij op deze pagina terecht bent gekomen wil jij meer weten of de Spiermassa Protocol wat voor jouw is. Je bent waarschijnlijk klaar of je wilt gaan droogtrainen en daarna spiermassa opbouwen.

Nu wil jij natuurlijk dat die spieren groter gaan worden. In dit artikel behandelen we de Spiermassa Protocol. Verder in dit artikel kom je te weten wie de makers zijn van de Spiermassa Protocol. Wat houdt jet product in.

Waarom is spiermassa zo belangrijk?

Veel mensen denken dat alleen sporters, topsporters of bodybuilders alleen hun spieren trainen dan heb ik het over spiermassa opbouwen. Spiermassa opbouwen geldt niet alleen voor de sporters , maar ik kan zeggen eigenlijk wel voor iedereen! Als je spiermassa hebt dan kan dat veroudering tegen gaan. Ook is het heel erg goed voor je gezondheid en hierdoor ben je stuk sterker en kun je minder aandoeningen of ziektes krijgen.

Wat doet spiermassa met je lichaam?

Spiermassa maakt je lichaam veel sterker! Doordat je lichaam sterker word heb je minder kans op een breuk of een blessure. Ook je botten en gewrichten worden door spiermassa ontlast.

Wat gebeurd er met je stofwisseling?

Hoe meer spiermassa jij hebt hoe meer er verbrand kan worden in rusttoestand is dat nog veel meer en daardoor kun je om aan te komen meer eten!

Alles is makkelijker met meer kracht!

Als jouw spieren heel zwak zijn dan zijn de gevolgen dat je een slechte balans en pijn in het lichaam hebt. Zodra je begint met het bouwen van spierkracht dan kunnen deze de klachten die je hebt verhelpen. Het is daarom heel belangrijk om je spieren te behouden want als je ouder word dan zwakken je spieren ook af en daardoor ga je achteruit.

Zelfvertrouwen

Meer spiermassa je ziet er goed uit, je straalt zelfvertrouwen uit. Je bent niet meer bang om op het strand of bij een zwemband je shirt uit te doen.
Je voelt je veel vrijer en blijer en je kunt meer genieten hierdoor!

Wat doet spiermassa met je houding?

Sommige aandoeningen worden veroorzaakt door een verkeerde houding. Denk maar je zit heel de dag op kantoor en er komt helemaal geen beweging in je leven.
Door spiermassa en trainingen kun je er wat aan doen zodat je houding verbeterd. Denk maar aan mensen die hele erge rugklachten hebben dit komt door een verkeerde houding.

Ziektes

Het hebben van meer spiermassa betekent automatisch dat je veel gezonder en sterker gaat voelen waardoor de kans op ziektes veel minder is dan als je bijna geen spieren hebt.

De meest gemaakte fouten

Trainingsschema
Veel sporters volgen meestal een standaard schema van internet maar dat is niet altijd goed. Want bij de ene sporter lukt het wel en bij de andere niet dus het niet echt efficiënt!

Zwaarder trainen
Wil je spiermassa en spierkracht opbouwen dan moet je in de sportschool iets zwaarder trainen dan dat je gewend bent. Een tip probeer elke keer weer een beetje zwaarder te gaan voor die spieren!

Eiwit inname
Eiwit inname is heel belangrijk als je bezig bent met het trainen van je spieren. Wat je als richtlijn kunt nemen is elke maaltijd 30 tot 40 gram eiwit binnen te krijgen. 3 tot 5 keer per dag.

Levensstijl
Als je bezig bent trainen dan zal je voldoende moeten slapen en ontspannen als dit niet het geval is dan gaat het heel lastig worden om aan de spieren te komen.

Wie zijn Henry & Rinus?

Henry & Rinus zijn de oprichters van de Droogtrainen Academy. Ze zijn hier in 2013 mee gestart en in de afgelopen jaren hebben ze meer dan honderden mensen geholpen met het verliezen van vet en met het opbouwen van kracht en een gezonde levensstijl Wil jij meer weten over Henry & Rinus bekijk dan deze review waar je meer komt te weten over deze twee mannen!

Henry & Rinus

Het is niet geschikt voor iedereen!

Voor wie is dit geschikt?

  • Alle mannen die te weinig spiermassa hebben
  • Mannen die nieuw zijn met krachttraining met een vetpercentage <20%
  • Mannen die ervaring hebben met krachttraining met een vetpercentage rond de ~10% (of lager)
  • Gemotiveerde mannen (!)

Voor wie is dit niet geschikt?

  • Eeuwige bulkers: mannen die genoeg spiermassa hebben maar teveel vet
  • Mannen die nieuw zijn met krachttraining met een vetpercentage >30%
  • Ongemotiveerde mannen (!)

Dit wat je krijgt als je het product aanschaf!

Theorie Boek (e-book)
Een uitgebreid theorie met onze jarenlange kennis en ervaring. Alle informatie die jij nodig hebt over training, voeding, supplementen en lifestyle om jouw spieropbouw te maximaliseren. Met extra uitleg voor hardgainers!

Praktijk Plan (e-book)
Een simpel stappenplan waarin we jou stap voor stap meenemen. Met dit praktijk plan weet jij exact hoe jij moet trainen, eten, progressie moet meten en eventuele aanpassingen moet doen voor maximaal resultaat.

Trainingsschema’s (PDF)
12 Weken trainingsschema’s voor 3, 4 en 5 dagen per week die volledig gericht zijn op het opbouwen van spiermassa. Wij geven jou de trainingssplit, oefeningen, sets, reps, rusttijden en progressieve opbouw. Deze schema’s zijn door ons persoonlijk geschreven en getest.


Macrocalculator (Excel)
Zelf geen moeilijke berekeningen maken! Met deze macrocalculator bereken jij binnen één seconde alle startwaarden voor jouw voedingsplan.Jouw calorieën en macronutriëntenverdeling overzichtelijk weergegeven, voor hoge en lage koolhydraatdagen.

macrocalculator_afbeelding

Spiermassa Protocol: De Ultieme Gids Voor Spieropbouw

Alles in één compleet pakket om jouw droomlichaam te bouwen:
  • Hard, Effectief En Slim Trainen. Wij laten je exact zien hoe jij jouw spieropbouw kan maximaliseren door middel van deze 3 basis principes van training.
  • Flexibel Diëten. Wij geven jou alle kennis en tools die jij nodig hebt om effectief spiermassa op te bouwen d.m.v. de juiste voeding en een methode met minimale restricties.
  • Alles In Eén Pakket. Kant-en-klaar protocol waar jij vandaag nog volledig zelfstandig mee kan starten, ongeacht jouw niveau of ervaring.

>> Enthousiast geworden? En klaar om die spieren te laten groeien? Ontdek hier nog meer voor informatie!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *